Termeni și condiții generale

Termeni și condiții generale – iulie 2019

1. Definiții

1.1.Iriși.ro
Str. Strada Nr.1, Nr.1211, Dochia, Neamt

1.2. Serviciul de relații cu clienții: 
Adresă de e-mail: info@irisi.ro

1.3. Site web: 
https://irisi.ro

2. Aplicabilitatea
2.1  Termenii și condițiile generale de față se aplică fiecărei oferte din partea Irisi.ro și fiecărui acord încheiat cu Irisi.ro. Termenii și condițiile generale de față vor fi prezentate clientului înainte de încheierea unui acord. În eventualitatea în care acest lucru nu este posibil, Irisi.ro îl va informa pe client, înainte de întocmirea acordului, că termenii și condițiile generale pot fi consultate la sediul Irisi.ro și că pot fi trimise dacă se solicită acest lucru.

2.2  Dacă termenii și condițiile generale se furnizează în format electronic, acestea trebuie furnizate astfel încât clientul să aibă posibilitatea de a le salva pentru a le consulta ulterior.

3. Bunurile – vânzarea și livrarea

3.1  Descrierea bunurilor, cantitatea, calitatea, prețul, TVA-ul, asigurarea, contribuția ecologică și costurile de livrare sunt prezentate pe site-ul nostru, în catalog, pe pagina de comandă sau în formularul de comandă. Ilustrațiile, descrierile și celelalte informații privind anumite bunuri – exceptând prețul, TVA-ul, costurile de livrare și contribuția ecologică – sunt orientative și furnizate exclusiv pentru a servi drept referință. Irisi.ro nu are obligații în temeiul erorilor sau greșelilor evidente din ofertă și/sau acord.

3.2  Irisi.ro poate efectua modificări unilaterale asupra acordului. Odată ce clientul este informat de Irisi.ro cu privire la modificare, clientul are posibilitatea de a suspenda acordul în termen de 14 zile.

3.3  După ce clientul plasează o comandă către Irisi.ro, Irisi.ro va confirma primirea comenzii cât mai curând posibil. În eventualitatea în care comanda a fost plasată prin mijloace electronice, Irisi.ro va confirma comanda imediat prin aceleași mijloace.

3.4  Irisi.ro își propune să livreze toate bunurile comandate în termenul de livrare agreat. Livrarea bunurilor și serviciilor depinde de fiecare dată de disponibilitate. Irisi.ro vă va informa în eventualitatea în care comanda dvs. nu poate fi livrată integral sau parțial. Dacă un produs sau comanda este (parțial) indisponibilă, Irisi.ro poate livra un produs înlocuitor de calitate egală sau superioară ori vă poate livra comanda parțial. Dacă nu veți dori să păstrați produsul înlocuitor, vă puteți exercita dreptul de retragere, conform descrierii de la articolul 4.

3.5  Dacă produsul comandat este livrat deteriorat sau cu defecte ori produsul este greșit, informați serviciul de relații cu clienții prin e-mail sau telefonic în termen de 14 zile de la primire. Serviciul de relații cu clienții va aranja ulterior un credit, o rambursare sau o înlocuire.

3.6  Irisi.ro va lua toate măsurile posibile pentru a se asigura de trimiterea comenzii în cel mai convenabil moment pentru dvs. Când Irisi.ro nu vă poate expedia comanda în termenul indicat de dvs. drept convenabil, aceasta va fi trimisă într-un termen cât mai apropiat cu putință de cel indicat de dvs. Livrarea poate avea loc înainte sau după termenul indicat.

3.7  Irisi.ro vă va livra bunurile la adresa specificată de dvs. în comandă. Este important ca această adresă să fie corectă. Asigurați-vă că transmiteți cu exactitate unde anume doriți să fie lăsate bunurile dacă nu puteți fi acasă când acestea sunt livrate de Irisi.ro. În măsura permisă de lege, Irisi.ro nu acceptă niciun fel de responsabilitate pentru deteriorarea bunurilor, atunci când bunurile au fost livrate conform instrucțiunilor dvs. de livrare.

3.8  Plantele vii trebuie să fie plantate cât mai curând posibil după livrare. Vă recomandăm să deschideți pachetul livrat imediat după ce îl primiți pentru a putea începe să vă îngrijiți de bunuri, exceptând cazul în care doriți să vă exercitați dreptul de retragere, conform descrierii de la articolul 4.

3.9  Puteți modifica sau anula comanda fără nicio taxă suplimentară până în ziua anterioară începerii procesului de ambalare a comenzii. Pentru aceasta, contactați serviciul de relații cu clienții. Rețineți că acest lucru este posibil numai dacă primim instrucțiunile din partea dvs. înainte de ambalarea comenzii.

4. Dreptul de retragere

4.1  Aveți dreptul de a anula o comandă timp de până la 14 zile din momentul în care ați primit bunurile. Dacă doriți să vă exercitați dreptul de a anula comanda, vă rugăm contactați serviciul de relații cu clienții, precizându-vă numărul de client și numărul comenzii. Vă rugăm să nu returnați bunurile către Irisi.ro înainte să primiți o solicitare din partea Irisi.ro în acest sens (Irisi.ro garantează în permanență calitatea bunurilor și adesea, având în vedere natura bunurilor, reutilizarea nu este posibilă). Obiectivul Irisi.ro este de a nu genera un impact nenecesar asupra mediului. Dacă returnați bunuri, acestea trebuie trimise în ambalajul original.

4.2  Clientul răspunde pentru costurile directe asociate returnării produsului.

4.3  Pe perioada în care clientul își poate exercita dreptul de retragere, acesta se va asigura că manevrează cu grijă produsul și ambalajul. Clientul va despacheta sau va utiliza produsul doar în măsura necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului. Ideea de bază este că acesta trebuie să manevreze și să inspecteze produsul în același mod în care ar proceda într-un magazin.

4.4  Clientul este răspunzător pentru orice scădere a valorii produsului ce rezultă de pe urma modului în care a fost manevrat, în măsura în care manevrarea nu a fost conformă cu paragraful anterior.

5. Prețurile și plata

5.1  Toate prețurile sunt exprimate în moneda locală și sunt corecte în momentul publicării. Totuși, acestea pot fi modificate.

5.2  În contextul cadrului juridic, Irisi.ro poate căuta să obțină informații privind capacitatea de plată a clientului, precum și date și factori importanți pentru angajamentul responsabil (de la distanță) față de acord. Dacă, în urma acestei investigații, Irisi.ro are motive întemeiate să nu încheie acordul, aceasta are dreptul legal de a refuza o comandă sau o solicitare ori să condiționeze executarea solicitării prin angajamente speciale.

5.3  Angajamentele speciale de la punctul 5.2 includ, printre altele, obligația de a achita un avans (parțial) sau plata facturilor care pot fi solicitate și nu au fost achitate încă.

5.4  Prețurile nu includ costurile de expediere și includ TVA la rata actuală. Irisi.ro garantează că prețurile produselor din magazinul online sau din catalog nu vor crește pentru comenzile primite în termenul de valabilitate al ofertelor respective. Prețurile din cataloage, magazinul online sau din cadrul ofertelor speciale pot să difere (sau să difere între ele). Dacă TVA-ul crește pe perioada de valabilitate a unui catalog sau a unei liste de prețuri, Irisi.ro își păstrează dreptul de a percepe aceste sume suplimentare clientului, situație în care clientul are posibilitatea de a suspenda acordul în termen de 14 zile de la informarea din partea Irisi.ro privind această modificare.

5.5  Dacă bunurile au un preț incorect în urma unei greșeli sau erori evidente, fie la nivel unitar sau în urma activării unei promoții, Irisi.ro nu va avea obligația de a vă livra bunurile la prețul incorect, în măsura în care clientul se bazează în mod nejustificat pe acest preț incorect. În această situație, Irisi.ro vă poate informa cu privire la prețul corect și vă va întreba dacă sunteți de acord cu prețul modificat.

5.6  Irisi.ro acceptă diferite modalități de plată, conform precizărilor de pe site-ul web sau de pe formularul de comandă. Opțiunile de plată depind de țară și de canalul de comandă.

În continuare puteți regăsi o prezentare generală a tuturor opțiunilor de plată și a procedurilor asociate:
Debitare autorizată în prealabil: prin utilizarea acestei opțiuni, autorizați Irisi.ro să trimită o instrucțiune de debitare unică directă către banca dvs., pentru colectarea sumei datorate în termen de 5 zile de la data facturării. De asemenea, suma va dedusă din contul dvs. bancar, beneficiarul fiind Irisi.ro. Puteți solicita băncii dvs. să anuleze debitarea autorizată în prealabil în termen de opt săptămâni de la transfer. Luați legătura cu banca pentru a vi se comunica termenii și condițiile aplicabile.
Transfer bancar: transferați suma către numărul de cont Irisi.ro indicat pe site, formularul de comandă sau factură.
Cecuri: odată cu comanda, expediați un cec semnat și completat care poate fi încasat de Irisi.ro. Cecurile sunt încasate după primire.
Carduri de credit: completați numărul de card, data expirării și codul de securitate din 3 cifre (CVV, pe spatele cardului de credit/debit) și semnați formularul de comandă. Suma va fi încasată de pe card în momentul în care plasați comanda.
Plata în numerar, la ridicarea coletului
5.7  Clientul are obligația de a informa imediat Irisi.ro cu privire la orice inexactități legate de datele de plată furnizate sau indicate.

5.8  În eventualitatea în care clientul nu include o modalitate corectă de plată odată cu comanda sau plata este refuzată din orice motiv, Irisi.ro are dreptul legal, în urma notificării, de a încasa despăgubiri pentru costurile administrative asociate solicitării de plată. Irisi.ro își rezervă dreptul de a suspenda acordul sau orice livrare ulterioară către dvs. Acest lucru nu afectează alte drepturi ale companiei Irisi.ro.

5.9  În eventualitatea în care clientul nu își îndeplinește angajamentul(ele) de plată, Irisi.ro îi va acorda clientului o perioadă suplimentară de 14 zile pentru aceasta. Odată ce această perioadă se încheie și plata în continuare nu este primită, clientul datorează o dobândă legală aferentă sumei datorate, iar Irisi.ro are dreptul de a încasa costurile de colectare extrajudiciare suportate. Aceste costuri de colectare vor avea următoarele valori maxime:
– 15% pentru sume restante de până la 2.500 Ron;
– 10% pentru 2.500 Ron suplimentari și
– 5% pentru 5.000 Ron suplimentari,
cu o taxă minimă de 40 Ron Sumele restante, conform acestui paragraf, includ creanțele financiare exprimate într-o altă monedă decât euro, cu valoare echivalentă.

6. Garanția

6.1  Irisi.ro asigură garanție de un an pentru bunurile livrate.

6.2  În plus, Irisi.ro garantează calitatea și/sau caracterul funcțional al produselor livrate, în conformitate cu specificațiile furnizate. Dacă Irisi.ro acceptă o solicitare de garanție și vă trimite o cerere de returnare a produsului/produselor, costurile de returnare vor fi acoperite de Irisi.ro. Toate costurile ce rezultă din cereri nefondate revin clientului.

6.3  În baza acestei garanții nu pot fi făcute solicitări în cazul:
deteriorării ce rezultă pe urma actelor intenționate, imputabile sau de neglijență;
utilizării incorecte sau întreținerii inadecvate;
uzurii normale;
deteriorării produsului în urma nerespectării instrucțiunilor de utilizare.

7. Responsabilitatea

7.1  Irisi.ro răspunde de daune exclusiv în măsura în care riscul este asigurabil în condiții rezonabile.

7.2  Irisi.ro nu răspunde de daunele care vizează culpa individuală, actele imputabile, neglijența, actele intenționate sau alte tipuri de comportamente sau de acte neglijente din partea clientului, în măsura în care se permite în limitele caracterului rezonabil și echității.

8. Declinarea responsabilității privind site-ul web și catalogul

8.1  Pot fi implementate în orice moment modificări privind gama de produse. Irisi.ro va depune eforturi comerciale rezonabile pentru a actualiza site-ul web; cu toate acestea, informațiile și specificațiile furnizate au exclusiv scop informativ și pot fi modificate fără notificare prealabilă. Fotografiile de pe site-ul web reflectă de obicei realitatea, însă pot exista diferențe minore de culoare, formă și dimensiune.

8.2  Conținutul site-ului web vizează exclusiv persoanele care îl accesează din regiuni geografice aflate în zona de livrare. Irisi.ro nu răspunde pentru conținutul altor site-uri web la care se face trimitere.

8.3  În eventualitatea în care aveți nevoie de clarificări sau de detalii suplimentare privind sfaturile sau informațiile de pe site, vă recomandăm să contactați departamentul de relații cu clienții. Irisi.ro nu răspunde pentru pierderile, daunele sau vătămările ce pot apărea de pe urma acestei asistențe, acestor sfaturi sau informații.

9. Drepturile de proprietate intelectuală

9.1  Informațiile și sfaturile disponibile pe site-ul web sau în alte publicații ale Irisi.ro sunt concepute exclusiv pentru uz personal și pot fi interpretate doar ca o reprezentare a „practicilor recomandate”.

9.2  Irisi.ro sau persoanele care au acordat dreptul de utilizare companiei Irisi.ro dețin drepturile de autor asupra tuturor textelor scrise, fotografiilor, designurilor și conținutului site-ului web, cataloagelor și al altor publicații, în asociere cu selecția și comandarea acestora, inclusiv toate compilațiile software, acestea fiind protejate în mod corespunzător. Toate drepturile rezervate.

9.3  Nicio parte a acestui site web nu poate fi reprodusă în niciun fel mecanic sau electronic, inclusiv sub formă de fotocopii, fără acordul scris prealabil din partea Irisi.ro sau deținătorului dreptului respectiv de proprietate intelectuală.

9.4  Toate numele, logourile, sloganurile sau alte tipuri de afirmații pot constitui marca noastră comercială sau marca comercială a unei alte persoane sau companii. Orice utilizare nelegitimă a unui brand este ilegală. Nu aveți permisiunea de a copia, reproduce, trimite, distribui sau exploata comercial textul și imaginile protejate ori să creați lucrări sau conținut derivat din aceste materiale sau să asistați alte persoane cu acest lucru. Dacă aveți cunoștință de acest tip de distribuție sau exploatare comercială, vă exprimați acordul de a informa imediat Irisi.ro în acest sens.

9.5  Acceptați faptul că, în urma încărcării materialelor pe site-ul web Irisi.ro, acordați Irisi.ro, licențiatorilor și cesionarilor noștri o licență irevocabilă, continuă, cu titlu gratuit și valabilă la nivel mondial pentru utilizarea materialelor respective, atât în cadrul, cât și în afara domeniului Irisi.ro. Licența acoperă și copierea, distribuția, difuzarea și orice alt tip de transmitere, precum și ajustarea și editarea materialelor.

10. Procedura privind disputele și reclamațiile

10.1  Irisi.ro îi recomandă clientului să trimită orice reclamații pe mail, la adresa info@Irisi.ro. Irisi.ro va depune eforturi pentru remedierea satisfăcătoare a reclamației. Dacă nu se poate ajunge la o remediere, clientul poate apela la platforma de soluționare online a litigiilor.

10.2  Acordurile dintre Irisi.ro și client cu privire la termenii și condițiile generale de față intră exclusiv sub incidența legislației din România.

10.3  Toate disputele posibile vor fi soluționate exclusiv de tribunalul din România, cu mențiunea că Irisi.ro îi va aloca unui consumator o perioadă de cel puțin o lună pentru a alege un judecător competent juridic.

11. Informații suplimentare

11.1  În eventualitatea în care dvs. sau Irisi.ro nu reușește să asigure respectarea unei legi în cadrul acestor termeni și condiții, acest lucru nu vă va împiedica pe dvs. sau Irisi.ro de la aplicarea oricăror alte legi sau de la a apela ulterior la legea respectivă.

11.2  În măsura în care anumite prevederi din cadrul acestor termeni și condiții sunt desemnate a fi nevalide, ilegale sau nefezabile de către o instanță judecătorească sau o autoritate competentă dintr-o jurisdicție anume, se va considera că prevederea respectivă nu mai face parte din acești termeni și condiții, iar acest lucru nu va influența caracterul executoriu al celorlalți termeni și condiții, nici nu va influența valabilitatea, caracterul legitim și executoriu al prevederii respective într-o altă jurisdicție.

11.3  Dacă sunteți un utilizator comercial, sunteți de acord să protejați, imediat și atunci când vi se solicită, Irisi.ro și/sau unul dintre cesionarii săi și funcționarii, directorii și angajații săi împotriva oricăror cereri, răspunderi, daune, costuri și cheltuieli, inclusiv taxe judiciare, ce rezultă în urma oricărei încălcări din partea dvs. a prezenților termeni și condiții sau a altor obligații ce rezultă de pe urma utilizării de către dvs. a site-ului web Irisi.ro.

Toate stocurile sunt epuizate! Pentru a afla cand aduc noi irisi, dar si ultimele noutati, sfaturi si reduceri, va invit sa va abonati la Newsletter dand click AICI.
Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.